onsdag 4. januar 2012

Godt nytt år og nye gode muligheter!

En salig lang og lat ferie er omsider et tilbakelagt stadium, og jeg har forlengst begynt å bygge meg opp en glupsk apetitt på nye horisonter. Denne våren skjer det mye på mat-fronten for meg, og jeg håper mange vil være med på moroa! Fredagskokkeleringene fortsetter fra 20. januar, det blir et par helgekurs i løpet av semesteret, ny bok er i støpeskjeen og i slutten av februar planlegger jeg en kulinarsik kurs-reise til Marokko - hvis jeg får med meg en gjeng på det. Alle kurs og annen aktivitet blir presentert her med flere detaljer om kort tid. Med dette ønsker jeg alle et sprakende godt nytt år, og hjertelig velkommen til kjøkkenet mitt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.