fredag 29. juli 2011

Helgekurs 2. - 3. september!


































Høstens første helgekurs går av stabelen fredag 2. september - lørdag 3. september. På menyen står nyttig, fantastisk god og bærekraftig mat laget av grønnsaker, frukt, bønner, linser, røtter, nøtter, bær, urter og blomster. Maten vi lager vil være basert på gode, rene og økologiske råvarer, og vi vil hovedsaklig lage mat uten sukker, kumelksprodukter, gluten og gjær.

Fredagen starter vi kl. 18.00 og holder på til 22.00 for så å møtes igjen lørdagen kl. 11.00 og avslutte med et festmåltid  i 18-tiden som dere kan invitere deres respektive til å være med på.

Send meg en e-post for mer info og påmelding!

Kurset foregår på mitt kjøkken i Løkkeveien 2 på Nesodden og koster 2500,- og inklusive alle råvarer.

1 kommentar:

  1. Hei! Jeg har nettopp kjøpt Frokost, og jeg elsker den! bildene, fargene, oppskriftene - alt! Utrolig ispirerende :-) Men jeg har et spørsmål: hva slags utdanning har du? Jeg går VG2, og aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre i fremtiden, men interesserer meg veldig for ernæring. Blir veldig glad for svar! Karianne ;-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.