onsdag 21. september 2011

Velkommen til Ungdoms-kokekurs!

Lørdag 22 oktober fra kl 12 - 17 er kjøkkenet her åpent for lære- og lekelystne unge kokker mellom 12 og 17 år! 

Kurset passer for alle matglade, og nysgjerrige unge mennesker som vil lære seg å lage sunn og god mat fra bunnen. Det er ikke nødvendig å ha mye erfaring fra kjøkkenbenken fra før.

Vi skal blant mye godt lage masse deilige smoothier, kjernesunt og lettlaget knekkebrød, herlig og supergodt hjemmelaget pålegg, ovnsbakte lekkerier du kan imponere resten av familien med til søndagsmiddagen, og selvsagt blir det noen skikkelig saftige og deilige søtsaker du kan spise med god samvittighet (og kanskje noe annet  til). 


Og når vi har laget ferdig all den deilige maten, kan du invitere resten av familien din på smakefest!


Kurset foregår på mitt kjøkken i Løkkeveien 2 på Nesodden og koster 750,- kroner (alle råvarer inkludert). 

Send meg en e-post for påmelding og spørsmål!

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Fant nettopp bloggen din etter å ha søkt på frokostboken din - den ønsker jeg meg til jul :-) Kjempeartig at du holder til på Nesodden og attpåtil holder matlagingskurs! Det håper jeg å kunne bli med på en gang!

    SvarSlett
  2. Hei Ida!

    Da håper jeg du får bok til jul og at den innfrir forventningene! Du er hjertelig velkommen på kurs her. Det er fortsatt 6 fredagskokkeleringer igjen, og det er plass til flere. Jeg setter antakeligvis opp et par søndagskurs i november også med fokus på julegavemat og alternativ julemat. Alle kurs annonseres her på bloggen. Meld deg gjerne som følger - så vet jeg at det er noen som kikker innom iblant :)

    Gode hilsener fra Camilla

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.